Tuesday, April 18, 2006

El tiempo todo calma


Algu em pot dir quan arriba la remuntada? Quan de temps ha de passar entre haver tocat fons i tornar a remuntar?
No sóc de les que vagi plorant per les cantonades, sí que de vegades amago el cap sota l'ala i deixo que passi la tempesta, però carai! Quan comences a voler afrontar les coses amb dignitat, patam! ja te l'has tornada a fotre. (I que consti que no estic enfadada amb el món, com alguns podrien pensar).

I mira que intento fer passos per remuntar: des d'escampar la boira pels poblets de la Costa Brava, passant per fer unes copes tranquil·les, acceptant una cita improvitzada, compartint un parell de dinars amb la família i un retrobament sentimental que no tocava i acabant per una tarda de solitària reflexió... i res de res. Avui segueixo igual que fa un parell de mesos. Desorientada? decebuda? Esperançada? Impacient? Cansada?
Neguitosa per saber què vindra ara. I sobretot quan. Vull saber quan passa aquesta etapa.

El tiempo todo calma......

1 Comments:

Blogger Elisabet said...

el tiempo todo calma... la tempestad y la calma...

m'agrada veure que, malgrat estar en hores baixes, es respira optimisme al teu post. O potser més que optimisme, ganes que passi tot!!!
I acabarà passant... i quan tinguis ganes d'escampar la boira, ja saps que jo sempre hi estic disposada!!!
1petonet!

4:24 AM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters