Friday, March 03, 2006

Ritme frenètic ?!

Sonarà a tòpic, certament, però avui m'he adonat que el temps passa massa ràpid, massa! Avui, al llevar-me m'he trobat amb el calendari davant dels morros i ostres! És 3 de març!! Com pot ser?? Si fa dos dies era Nadal! Si fa un dia i mig estava celebrant (o patint) l'entrada al nou any!! I d'això ja han passat tres mesos!!
Quan sortia de casa he canviat l'abric d'hivern per una jaqueta menys aparatosa i al sortir al carrer m'he adonat que tot comença a prendre colors de primavera.
Alhesores he pensat que tot està passant massa depressa. Massa. Mentre feia el cafè m'ha donat la sensació que no assaborim els moments que realment valen la pena, que no podem donar la importància que mereixen les coses perquè quan ens n'adonem, ja han passat. El cap de setmana em passa volat i quan vull descansar, ja torna a ser dilluns. I quan em queixo perquè comença una nova setmana plena de feina, m'adono que ja és divendres i no tinc plans pel cap de setmana.
És una espiral frenètica!
Qui té la clau per aturar aquest ritme?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters