Wednesday, February 08, 2006

Benvinguda a l'òrbita

Finalment he caigut a la temptació de la blogosfera. No sé si és per la situació personal (desorbitada) que visc o perquè no em vull perdre cap moguda interssant, el cas és que aquí estic.
Si bé és cert que em fa molt de respecte mostrar-me a "l'aparador", i em fa certa vergonya, penso que publicar les meves dèries, cabòries i manies en aquest espai pot ser una eina molt útil per posar ordre a les meves idees.
En fi, aquí començo "Quan res sembla el que és", un miratge més o menys verídic de la meva realitat.

1 Comments:

Blogger Elisabet said...

Benvinguda nena!!!
Segur que serà molt interessant i segur que et servirà de molt, n'estic segura!!!
Ja tens una seguidora fidel i, per si en teníem pocs, ja tenim un altre link.
1petonàs guapa!!

10:07 AM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters