Wednesday, March 15, 2006

Moments (I)

Ell - Hola
Ella -hola Què tal?, passa passa
(mentra fa un pas per entrar a casa, un petó ràpid a la galta esquerra)
Ell-Com vas?
Ella-Bé, nar fent
Ell- Mira, que... ahir... em sap greu.. però es que..
Ella- Ja ho sé, no cal que em donis explicacions, no cal que et justifiquis, estas en tot el teu dret
Ell- Ja ho sé, però em costa
Ella- I a mi també
(hi ha un silenci incòmode)
Ell- M'he comprat un pis
Ella- Caram, una bona notícia, i doncs? a on?
Ell- prop de casa meva

(.../...) Més converses (fredes)

Ella - És tard i tinc son
Ell - D'acord, t'he entès, ja marxo
Ella- No, no marxis
Ell- D'acord, esperava que m'ho demanessis

(../..) Més converses (còmplices)

No sé quin final posar a aquesta escena.

1 Comments:

Blogger Elisabet said...

saps què m'agrada dels blogs?

que deixen sortir a la llum vessants creatives... cops amagats que sorprenen molt positivament a qui ho llegeix!!

10:08 AM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters