Thursday, April 27, 2006

Per molts anys, Montse

Avui fa 25 anys els meus pares em van fer el millor regal d’aniversari. Quan vaig complir 2 anyets em van regalar una germana. Sens dubte, el millor regal que m’han fet mai.
Avui, que ella fa 25 anys i també celebra el seu sant, vull que la coneixeu, vull que tots sabeu com n’és d’important per a mi, no només perquè és la meva germana, sinó perquè és la meva còmplice, la meva amiga, una de les meves mans i una de les meves cames.

Introvertida, intel·ligent, pacient, forta, racional, lluitadora, tossuda, generosa i una mica desordenada, és una persona que sempre té molt clar què vol i com ho vol. I ho aconsegueix. I l’admiro.
Hem viscut juntes totes les històries bones i dolentes que ens han fet créixer i ho hem fet sempre juntes, compartint dos caràcters totalment oposats. Mentre ella hi ha posat el seny jo he posat la rauxa, ella la raó i jo l’emoció, ella hi ha posat la calma i jo, la histèria.

Avui ella ja és una dona casada, treballadora incansable i amb molta projecció de futur. Per això, com que sovint aquestes coses no es diuen de veu, vull desitjar-li tota la sort del món en aquesta nova etapa, agraint-li de cor que estigui cada dia al meu costat.

Per molts anys Montse!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters