Wednesday, November 21, 2007

Discreció

A fora fa fresca, però jo tinc calor, molta calor. Si no fós perquè estic envoltada de gent m'ho treuria tot, tinc moltíssima calor. Rebusco entre la immensitat del bolso i no trobo res per ventar-me (ja és mala llet que just el dia abans hi vaig fer neteja). Decideixo, discretament, sortir a prendre l'aire, mentre m'adreço a la sortida veig que el terra es mou, o soc jo la que es mou? saps què, en comptes d'aire fresc, potser que em vagi a remullar una mica. Arribo al lavabo amb la mirada clavada a terra, quan l'alço i em miro semblo un paper de fumar. Collons!! Això sí que és mala cara!!
-Estàs bé?? estas molt blanca!! Perquè no t'estires i aixeques les cames, t'anirà bé, a mi em passa sovint, ja hi estic acostumada, bla bla bla bla bla bla...
Tot això ho sento des de terra i no conec la noia que m'explica tot això pels descosits. Tota estesa a terra i amb les cames enlaire. He perdut tot el meu glamour, però m'és igual. Ja estic més bé. Les senyores que entren al lavabo m'hi troben allà estesa, i em miren i em donen la raó d'estar allà terra, es clar, hi ha massa gent, fa moltíssima calor.
La noia de Creu Roja em fa mil preguntes, prefereixo que no m'en faci tantes, sóc hipocondríaca. Em pren la tensió i estic sota mínims.
Minuts després m'aixeco, em prenc un cafè tranquilament, i surto a prendre l'aire (opto per no encendre cap cigarro).
Mitja hora després surten els companys: Caram noia! on t'havies fotut?? T'ho has perdut tot!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ostres
espero que no fos res greu... però tens una anèctoda per explicar ;)

9:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

12:41 AM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters