Monday, September 24, 2007

Comiat del comiat

Aquest cap de setmana va ser el de comiat de soltera. Després d'un parell de mesos d'organització sembla que tot va rutllar prou bé.
Divendres, la sessió d'hidromassatge al Magma i el sopar improvitzat van anar de conya. Dissabte, el vestit de majorette li quedava que ni pintat, la playstation ens va fallar una mica, la rua va ser divertida i arriscada, el sopar va ser complet i la sessió de tupper-sex va fer conèixer alguns secrets de qui menys m'ho esperava... va ser divertit.
La festa es va arrodonir amb unes copes que es van allargar fins a la matinada, quan totes teniem la bateria sota mínims i els peus ja no ens responien.
I després de la intensitat de dissabte no era per menys que el diumenge me'l passés hivernant, del llit al sofà i del sofà al llit. Els anys passen i pesen, ja no estic per tanta festa!!
Avui ja he recuperat la veu, els xinos ja no em donen cops al cap, les cames em comencen a respondre... començo a estar a punt per al gran dia. El 6 d'octubre, sant tornem-hi!
Aquest sí que serà el teu dia Elena. Tot anirà molt bé, n'estic convençuda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters