Monday, July 30, 2007

Dies d'improvització

Plenes vacances. Se'm fa extrany. Cap plan previst fins al 10 d'agost.
10 dies de marge per a la improvització. Increïble, quina por! M'imagino que aixo és com tenir molts calés al compte corrent i no saber com gastar-los! Perquè això és el més important de tot plegat, saber fer una bona inversió en els dies de vacances.
No m'hi havia trobat mai. Des de sempre m'ha agradat controlar-ho tot, planejar massa, saber què, quan i com, però ara de cop i volta, tinc 10 dies lliures. Lliures??
Dies de platja (si el temps em vol acompanyar), dies de terrasses nocturnes (si algu em vol acompanyar), dies de compres inútils, de passejades de vespre, de neteja de la llar (si algu em vol acompanyar?) dies de relax, total.
Ja m'estic estressant només de pensar que no tinc res a fer, ahhhhhhhhhh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters