Wednesday, April 18, 2007

Històries fiscals

Arribo a casa, obro la bústia i sorpresa! ha passat el carter després de 15 dies sense fer-ho: factures, notificació de certificat, publicitat i borrador de la RENTA!! perfecte, amb el que em retenen, ja em tocava una sorpresa agradable! Obro el sobre de les lletres AEAT i vaig directament a posar l'ull a les últimes caselles del segon full. Amb el que es queden aquests cabrons al llarg de l'any, ja em poden tornar un bon pessic.
De sobte: MERDA! renego de manera compulsiva. Em calmo.
No hi ha el que jo busco! No pot ser. INCOMPETENTS (Recordo que una cosina treballa a l'AEAT, però tant se me'n fot, tots dins del mateix sac). Reviso la resta de fulls que inclouen al sobre i veig que em demanen el mateix que l'any passat. Collons.
Decideixo trucar al telèfon d'informació. Una senyora molt atenta em diu que "Bienvenido al servició de información si quiere tal", marque qual, una altra em diu que si vull rectificar el borrador marqui qual, un altre que si em volen "seguir atenent en castella" marqui tal, un altre que si vull fer tal consulta marqui tal, al final, quan aconsegueixo arribar allà on vull em diuen q "els nostres operadors estan ocupats, provi-ho en un altre moment". Li dic de tot, menys guapa, a la senyora de la màquina. No serveix de res, però em desfogo. No sense ànims de resoldre la situació provo a través d'internet. Aconsegueixo entrar a la pàgina. Més sorpreses, si no presento la documentació que em reclamen, res de res.
Quina merda, tantes facilitats per res.
Torno a enrecordar-me de la meva cosina i de tot el funcionariat de l'AEAT.
Hacienda somos todos? Mal de muchos, consuelo de tontos. Quins pebrots.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters