Tuesday, January 30, 2007

5 coses que no sabeu de mi

Atenent a la cadena que m’ha passat l’Eli (ja et val, per altra banda), explicaré cinc coses que la gent que em coneix no sap de mi. (Reconec que m’ha costat, tinc la mania d’explicar la meva vida a tort i a dret, i a hores d’ara, dubto que tingui alguna cosa per amagar). En qualsevol cas, aquí van algunes cosetes que segur que m’han passat per alt:

- No m’aixeco mai la primera vegada que sona el despertador. Normalment ho faig al cinquè o sisè intent, mai abans. Soc conscient que això no fa que pugui dormir més, sinó que em llevi de més mala llet.

- Si hagués estat un nen els meus pares m’haurien posat per nom Eloi, i no descarto copiar-los la idea el dia que em toqui (tot i que sé que aquest és un tema de consens).


- De petita em vaig voler apuntar a majorettes, però ho vaig deixar al tercer dia, vaig probar amb el ballet, però em faltava “finura”. Finalment em vaig decantar pel patinatge, esport que preferia perquè anava sobre rodes i que he practicat fins fa un parell d’anys. Sempre que puc el segueixo practicant, és una bona teràpia per desconnectar.

- No porto mai ple el dipòsit de la benzina del cotxe. No poso mai més de 20 €.

- Cada dia que passa se’m desperta més l’instint maternal. Vull ser mare abans dels 31.

1 Comments:

Blogger Elisabet said...

jajaja "em faltava finura" diu... he de confessar que a mi també me'n faltava... em va passar igual, em van apuntar a ballet i vaig acabar fent patinatge!!

12:13 PM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters