Thursday, January 18, 2007

Blancs i radiants

Sóc bleda, per definició. Què hi farem.
Estava escrit, ho sabia, sabia que algun dia em donarien la notícia. I efectivament: el 6 d'octubre es casen. L'última notícia que em van donar al 2006.
I estic molt contenta per ells dos, perquè fa més de deu anys que surten, perquè han crescut a la vegada, perquè són una parella envejable, perquè ell és encantador i ella és un dels meus cinc dits.
Són una parella fantàstica. I els hi anirà bé, estic convençuda, perquè no he vist dues persones amb tanta persistència i voluntat per aconseguir allò que volen, perquè segur que s'han barallat mil cops i mai s'han faltat l'un a l'altre, perquè sortir amb ells és la bomba i, sobretot, perquè sempre, sempre hi són.
Estic emocionada. I si ara ja estic així, no em vull imaginar com estaré el dia del casament. Tinc 9 mesos per aprendre a controlar les emocions.
O no, què carai! jo sóc així. Sensiblona, per naturalesa.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

.... sense paraules!
Gràcies!!

10:18 AM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters