Tuesday, April 10, 2007

Dietari de Setmana Santa

Dijous
4.30 h: Viatge d'urgència a Saragossa. Males notícies. La vida és molt injusta, moltíssim.
8.00 h: Arribada a Saragossa. El dia és trist, el motiu també.
10.15 h: Et trobarem a faltar
11.00 h: Tornada cap a casa. Cares llargues.
14.00 h: Parada estratègica. Dinar a Montblanc. Sort en tenim d'aquests petits grans moments. Iaia, és bo el martini, eh? jejejej
17.30 h: Arribada a casa i de cap a la feina. Sort que el jefe em veu la cara i em recomana marxar cap a casa, ja està tot lligat. Gràcies!
18.30: Dutxa, migdiada.
19.30 h: Trucada: ei, que no vinc a sopar, no puc amb la meva ànima.
23.30 h: Dormo, demà serà un altre dia

Divendres

10.30 h: On anem? On el cotxe ens deixi
11.30 h: Arribem. Visita a Rupit. Mig Barcelona, part de Girona i algú de Tarragona. Marxem, massa gent. (abans venço el meu vertigen i passo pel pont).
14.00 h: Dinar, a Vilanova de Sau. Ara sé que existeix.
17.00 h: De tornada, visita a Espinelves i de pas a Viladrau... Quines cases! (pagaran hipoteca?)

Dissabte

11.00 h: De camí cap a Barcelona, em porten de ruta per tot allò de casa que no conec. Castell de Montjuic i visita al Poble Espanyol. Em sento extranya entre tant guiri. Sóc a Catalunya?
17.00 h: Quin fart de riure. M'he quedat sense crep.
19.00 h: A casa. Descans, que ja toca

Diumenge

10.00h: Feina, molta feina. Sí, el diumenge, sí.
17.30: De visita per Pals. Un encant. Tot, el poble, el temps i la companyia
19.00 h: Intent d'esquivar retencions. Ho sé, semblem tontos. Impossible (tot i que podria haver estat pitjor).
21.00 h: Sopem i a dormir.

Dilluns:

Dormida popular fins altes hores del matí
14.00 h: barbacoa improvitzada.
Tarda gossa, gossa, llibre, sofà i tele. Això és vida.

5 dies intensos de riure, de cotxe, de caminades, de petons robats, d'intimitat, de suport, de confidències...

I avui tornem-hi que no ha estat res. Comença el compte enrere (o endavant, segons es miri).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters