Thursday, June 11, 2009

A preguntas embarazosas....

Preguntes i comentaris que et fa la gent quan s'adona que estàs embarassada.

El buscàveu?
Ah, però tens parella?
Que prefereixes, nen o nena?
No facis cas del que t'expliquin perquè cada embaras és un mon però a mi em va passar això...
com li direu?
Esteu contents?
i no us casareu?
ara que hi ha criatures haurieu de formalitzar la relació...
li donaras el pit? no?? com es???
fas cara de nen.

Respostes que t'agradaria donar:

I a tu què t'importa si el buscavem?
No, no tinc parella, m'ha follat el primer que m'ha trobat, no et fot! clar que tinc parella i ho saps. M'és igual nen que nena, només vull que vingui bé, sa i que sigui ben maco.
No m'importa gens com vas passar tu l'embaras perquè jo el porto de conya
No sabem com li direm pero al final segur que acabaré escollint jo
Estem contens, es clar
No sé si ens casarem i ara tampoc és el moment, tenim projectes més importants
Ja tenim una relació formal
I no, ni tinc intenció de donar el pit ni tinc cap motiu per pensar que porto un nen!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Si, probablement per la qual cosa es

2:17 AM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters