Monday, December 29, 2008

Balanç i previsions

Queda menys ja per al 2009 i no sé perquè aquests últims dies he estat pensant en tot el que m'ha donat aquest any que ja quasi queda enrera. Passo pàgina a un any esplèndid: el naixement de la Paula, el viure en parella de nou, més bé que mai, un trasllat resolt amb èxit, el lloguer del meu pis, el recent naixement de la filla del meu cosí i l'anunci de la futura maternitat de la meva cosina, la feina m'ha donat grates sorpreses i també algun maldecap, en definitiva, un any molt i molt positiu.
Per això no sóc capaç de demanar-li res més al 2009, simplement com vaig fer l'any passat, desitjar que sigui tant i tant bo com aquest i com l'anterior. Res més.
El que sí puc fer és marcar-me algun propòsit -que no desig- com ara: aconseguir rebaixar els quatre quilos que no he pogut baixar en tot aquest any, fumar menys, assumir que aquest any cauen els 30, conèixer alguna altra ciutat esplèndida, recuperar l'hàbit de la lectura, regalar-me més sessions d' spa, programar la maternitat (previ compromís de casament), plantejar la possibilitat de canviar el cotxe, patir menys, aprendre a cuinar tres nous plats, anar a un concert potent i ser una mica més optimista, res de l'altre món.
Amb tot, però, em conformo que l'any que vingui sigui tant i tant plàcid com aquest.
Feliç 2009.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters