Friday, September 26, 2008

Pensaments d'una nit d'insomni

No puc dormir, m’estic agobiant
I demà vaya dia m’espera
I si llegeixo una mica?
Si home, qualsevol s’aixeca ara a buscar el llibre
Faig una partida al braintraining?
Aix no, no tinc ganes de pensar
Els hauria d’engegar tots a la merda
Creu i calla, creu i calla, vaya un collons
Com a mínim podrien demostrar una mica de solidaritat
No hauria de ser tant diplomática
A prendre pel sac, va relaxa’t i no hi pensis
Em vull casar
Em quedaré a dos veles, ja ho veig
No penso insistir, ja es decidrià
Va, relaxa’t, dorm que són quarts de tres i demà veuras
Aix, em molesta la samarreta i d’aquest costat no puc dormir
Aquest coixí és massa alt
Demà li torno a treure el tema
O no, ja veurem
Quina merda tot plegat
I ja quasi estem a l’octubre
Com sempre, anirem tard, ja ho veig a venir
D’aquest costat no dormo bé
I aquest que ni s’entera… quina enveja
Va intenta dormir
Un, dos, tres, quatre, cinc… tres-cents quaranta-quatre…

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

que l'endemà? gaire maquillatge?? anims! i sí, engega'ls a prendre vent...

2:25 AM  

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters