Tuesday, September 26, 2006

Com "Juan Palomo", de mal humor

Voldria escriure, actualitzar el blog, motius en tinc per fer-ho, però tinc mandra, dubto, passo, em resigno, seria una pèrdua de temps.
Voldria tenir les coses clares, per un moment voldria saber què fer i com actuar en moments com aquests. Voldria tenir prous collons per dir les coses pel seu nom, voldria agafar a més d'un pel coll i dir tot el que sento, voldria desfer-me d'aquest cony de mur de contenció que em cobreix i que reconec, i que em reprimeix i em converteix en una cagadubtes irritable i insuportable.
Només hi ha una cosa que començo a tenir clara: no vull aventurar-me a deixar-ho tot en mans del temps. Molts diuen que el temps posa les coses al seu lloc, jo sóc de les que penso que les desordena.
Més val que m'espavili, no?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Oposiciones Masters